FAQ

Hieronder vind je een overzicht van veelgestelde vragen (FAQ) aan Dex & Pep, heb jij nog andere vragen? Stuur ons een berichtje via InstagramFacebook, de Livechat (website), stuur een mail naar: dexnpep@hotmail.com óf vul dit formulier in!

FAQ

Zijn alle producten van Dex&Pep origineel? 

Ja, Dex&Pep controleert alle producten op echtheid en kwaliteit. De items worden deadstock (ongedragen) geleverd.

Het product past niet of voldoet niet naar mijn verwachtingen.

Bent u niet tevreden met uw aankoop? De aankoop kan binnen 14 dagen geretourneerd worden. Dit doet u door het retourformulier in te vullen en samen met de items te verzenden naar:

Gasthuisstraat 16
5461 BB
Veghel
Nederland

De items mogen niet gedragen (wel gepast worden) en ze mogen niet beschadigd zijn. Het is belangrijk dat de producten in originele staat geretourneerd worden, wanneer een product of originele doos beschadigd/vies is, kan de retourzending worden afgewezen. Als uw retourzending afgewezen is dan krijgt u geen terugbetaling van Dex&Pep en krijgt u de zending teruggestuurd. 
Daarnaast moet de producten in de originele doos verzonden worden met daaromheen een verzenddoos zodat de originele schoenendoos niet beschadigd wordt. 
De kosten voor het retourneren van de items wordt niet vergoed door Dex&Pep. Er dient een ingevuld retourformulier en de originele factuur van Dex&Pep bijgevoegd te zijn bij de zending.
De items worden vervolgens door Dex&Pep gecontroleerd en u krijgt uw geld teruggestort als alles in orde is. Het geld heeft u binnen 10 werkdagen op uw rekening staan.

Ik heb mijn aankoop niet ontvangen. 

Heeft u geen bevestiging ontvangen van uw aankoop of heeft u de aankoop niet ontvangen? Neem contact met ons op via: dexnpep@hotmail.com.

Ik heb het verkeerde product ontvangen.

Heeft u het verkeerde product ontvangen? U kunt het product kosteloos retourneren. De retourkosten vergoedt Dex&Pep niet. U kunt het product binnen 14 dagen retourneren.

Ik wil mijn aankoop graag ruilen.

Producten kunnen niet direct omgeruild worden. Om het gewenste artikel te ontvangen plaatst u een nieuwe bestelling. Het andere artikel kunt u retourneren binnen 14 dagen.

Ik heb het verkeerde afleveradres opgegeven.

De gegevens moeten goed gecontroleerd worden voordat u een bestelling plaatst. Is er toch iets misgegaan? Neem dan (het liefst zo snel mogelijk!) contact met ons op door te mailen naar dexnpep@hotmail.com. We proberen de zending dan tegen te houden. Als u al een bevestiging van verzending heeft ontvangen, kunnen wij deze helaas niet meer voor u stoppen. We moeten dan wachten totdat het pakket retour is gestuurd naar Dex&Pep om het daarna naar het goede adres te verzenden.

Heeft u een andere vraag?

Stel uw vragen via onze chat (rechts onderin het scherm) of door een mail te sturen naar dexnpep@hotmail.com.